Müşteri Hizmetleri

İade Koşulları

Tüketici Kanunu’na göre, “Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” ürün tesliminden itibaren 7 (yedi) iş günü içerisinde geçerlidir.

Bu süre içerisinde iade koşullarını sağlamak kaydıyla ücret iadenizi talep edebilir veya farklı bir ürün ile değişim talep edebilirsiniz. Bu aşamada sizden herhangi bir ücret talep edilmez.

Satın aldığınız ürünleri ambalaj, fatura ve ürüne zarar vermeyecek şekilde deneyebilirsiniz. Ürünlerlerin montajı, kurulması ile ilgili sorun yaşadığınızda veya eksik parça olduğunu düşündüğünüz durumlarda müşteri hizmetlerini arayınız.

İade etmek istediğiniz ürünlerin, orijinal ambalajlarında, tüm içeriği ile birlikte eksiksiz olarak, fiziksel açıdan hiçbir hasar görmemiş ve kullanılmamış olması gerekmektedir.

Ürün orijinal ambalajının zedelenmiş olması durumlarında ürünün tekrar satışa sunulabilir olması koşulu aranır.

İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte faturasının da mutlaka gönderilmesi gerekmektedir.

Ürünü teslim aldığınız şekliyle iade etmeniz gerekmektedir. Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez.

Kişiye özel üretimi, kesimi veya boyaması yapılan ürünler, niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler ve tek kullanımlık ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

İadeniz, Mesafeli Satış Sözleşmesi’ nde yer alan “Cayma Hakkı” ve “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” şartlarına uygun olmalıdır. Firma adına fatura edilen ürünlerin iadesinde yasa gereği İade Faturası şartı aranmaktadır.

Kusurlu Ürünlerin İade Edilmesi:

Siparişleriniz kargo firmasına teslim edilmeden önce kalite kontrol testlerinden geçmektedir. Yine de ürünlerde herhangi bir kusur olması durumunda iadelerinizi, teslim tarihinden itibaren otuz iş gün içerisinde yapabilirsiniz. Ürün elimizie ulaştıktantan sonra üretici firma ile ilgili yapılacak kalite kontrol testi sonucunda kullanımdan kaynaklı bir kusur yoksa ürün bedeli tarafınıza ödenir veya isteğinize bağlı olarak başka ürünle değiştirilir.

Kusurun kullanıcı hatasından kaynaklı olması durumunda üretici firma tarafından belirlenen onarım bedeli ile onarım yapılır veya yeni ürün fark bedeli ile yeni ürün gönderimi yapılır.

Ürünler paketten eksik veya hasarlı çıkarsa ne yapmalıyım?

Kargo firmasından teslim aldığınız pakedi kargo görevlisi eşliğinde açınız. Herhangi bir eksik veya kusur tespit ettiğinizde kargo görevlisine tutanak tutturabilirsiniz. Bu tutanak ile müşteri hizmetlerimiz yaşanan aksaklığı en kısa sürede çözüme ulaştırır.

İadesi Olmayan Ürünler

Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş tekrar satılabilirlik vasfını kaybetmiş, bir başka müşteri tarafından satın alınamayacak olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir..İadenizin onaylanmasının ardından, satın alma şeklinize göre hesap numaranıza veya kredi kartınıza iade tutarı yansıtacaktır. Ortalama iade süresi 5 iş günüdür.



Proyal Yalıtım

Firmamız 2008 yılında Isparta'da Proyal Yalıtım adı altında kurulmuştur.Firmamız Yalıtım çözümleri, yer kaplama ürünleri, asma tavan sistemleri ve yapı ürünleri alanında hizmet vermektedir.

Bize Ulaşın

246 223 33 66
246 232 32 00
246 223 33 88
proyal@proyal.com.tr

Güvenlik


Sitemizin güvenliği dünyaca ünlü web güvenlik kuruluşu olan Rapid SSL tarafından 128 Bit SSL Sertifikası ile sağlanmaktadır.

Facebook